Sayfalar

26 Şubat 2013 Salı

Makale Yaz Para Kazan

makale yaz para kazanBugün hem boşvaktimizi değerlendireceğimiz ve hemde yazarak para kazanacağımız bir iş olan Makale yaz para kazan konusunda sizlerle paylaşımda bulunmak istiyorum.

Bildiğiniz gibi bugün makale yazarak para kazanmak çok popüler bir hale geldi.Herhangi bir konuda ki görüşlerinizi belirterek yada eleştirerek veya bilgi amaçlı paylaşımlarda bulunarak para kazanabilirsiniz.

Yazı yazmayı ve paylaşmayı seviyorum diyorsan o zaman sana Makale yaz para kazan diyorum.Çünkü makale yazarak insanlara hem faydalı oluyorsun hemde bildiklerini karşı tarafa aktarıyorsun.Bundan her iki tarafta faydalanıyor.Biri öğrenerek diğeride öğreterek....
Ne demişler ya öğrenen ol yada öğreten,bir üçüncüsü olma!

Evet sevgili dostlar makale yazarak nasıl para kazanılır?şimdide biraz ondan bahsedelim;
Zaten yazı yazıyorsanız pekçok şeyide biliyorsunuzdur.Yani işte imla kuralları, giriş gelişme sonuç gibi makale yazmak için olmazsa olmazlarını...

Peki makaleyi yazdık ve parayı kimden ve nerden nasıl alacağız?

Bugün bazı firmalar makale başına 500 kelime bir makaleye 5-10 tl para ödemektedir.Fakat
Makale yazarak para kazanacağınız en güzel mecra hiç şüphesiz ki meşhur internetin bilgini Google dir :)

Evet bugün yazdığınız yazıların en güzel karşılığını ve değerini Google veriyor.Kazandığınız paraları da banka hesabınıza aktarıyor.Çünkü dünya devi olan Google nin güvenilirli tartışmasız bir gerçek.
Tabi bu işinde kendine göre bazı bilinmesi gereken sırları var.İşte bunuda Yazitör Starter eğitim setinden öğreniyorsunuz.

Yazdığınız yazıları nereye yazacaksınız kime göndereceksiniz,konuları kim belirliyor ve kazandığınız paraları nasıl alacağınızı Yazitör Starter size adım adım açıklıyor.Detaylı bilgi için tıklayınız

9 yorum:

  1. Bende makale yazarak para kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı yazarak kazanmayı düşündünüz mü?İşte size fırsat yazı yazarak ek gelir elde etme fırsatı veriyor.

      http://tinyurl.com/cy72c49

      Sil
  2. Ben evde internetten makale yazıyorum aylık ev kiramı çıkarıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende bu işi yapmak istiyorum. Bana da yardımcı olur musunuz? Nerelere üye olmam gerekir.

      Sil
  3. Yazı yazarak para kazanmak nasıl oluyor bilgi verirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde yazı yazıyorsunuz ve bunun karşılığında para kazanıyorsunuz hepsi bu...Daha fazla detay veremiyoruz malumunuz telif durumundan dolayı :)Tüm detaylarıda yazitör eğitim setinden öğreniyorsunuz.

      Sil
  4. Oktay Yeşildağ2 Mayıs 2013 07:29

    Evde yazı yazarak zengin olamazsınız fakat çok güzel sabir bir ek gelire sahip olursunuz.Ben 2 yıldır bu işi yapıyorum.Maaşımdan artı makale yazarak kazandığım para ile kooperatif taksitlerimi ödüyorum.
    Tabiki bu işede emek harcamak gerekiyor.Emek harcamadan para kazanmak istiyorsanız kusura bakmayın bu iş size göre değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardes hangi siteden falan yapiyosun bunu ?

      Sil
    2. Oktay Yeşildağ1 Haziran 2013 00:31

      Arkadaşım yazı yazarak 2 şekilde para kazanılır.1.yazdığın makale adedine göre yani yazdığın makaleyi satarak kazanırsın.2.si ise yazdığın yazıyı yayınlayarak para kazanırsın.
      Yani 2 türlü kazanç söz konusu ben 2 yöntemlede kazanıyorum bu işin sırrınıda buradan öğrenebilirsin >>http://www.goomass.com/yazarak-para-kazanma-egitimi.html

      Sil

Makale yazarak para kazanma konusunda sizde bir yorum bırakın.Yorumlarınızı önemsiyoruz.